Μεγάλο μήκος της Εγνατίας οδού απαρτίζεται και από υψηλές – υπερυψηλές γέφυρες σύγχρονης κατασκευής. Μία πρώτη παρατήρηση όλων είναι ότι το προστατευτικό κιγκλίδωμα τους είναι μονό με ύψος περίπου 70 εκατοστά. Το ύψος αυτό δεν φαίνεται ικανό από εμπειρική άποψη να συγκρατήσει οχήματα εντός της γέφυρας εάν εκτραπούν της πορείας τους ή εμπλακούν σε σύγκρουση.
Δυστυχώς το γεγονός αυτό έχει επιβεβαιωθεί με τραγικό τρόπο και απολογισμό παλαιοτέρα με δυο νεκρούς μετά από σύγκρουση στην υψηλή γεφυρα (ύψους 150 μέτρων) που προηγείται, του σημείου που έγινε την Κυριακή 6-3-2022 η καραμπόλα περισσότερων από 30 οχημάτων. Αποφεύγω την σκέψη για εμπλοκή λεωφορείου σε σύγκρουση ή έκτροπη από το οδόστρωμα της γέφυρας.
Η όποια προφορική όχληση και ενημέρωση που έγινε στους υπευθυνους της Εγνατίας Οδού εκ μέρους μου απέβει άκαρπη ακόμη και μετά από επίσκεψη στα γραφεία της Θεσ/νικης. Το σημείωμα μου αυτό έχει χαρακτήρα παράκλησης σε όποιον εμπλέκεται είτε θεσμικά είτε επιστημονικά να εξετάσει την ενδεχόμενη παράλειψη κατά την άποψη μου ενός δευτέρου και υψηλότερου κιγκλιδώματος καθώς και την τοποθέτηση ανεμοφρακτών όπως υπάρχουν στο τμήμα της Εγνατίας Οδού περιφερειακά της Καβάλας, τμήμα που προηγήθηκε κατασκευαστικά αυτό του τμήματος Βέροιας Πολυμύλου.
Καλή Σαρακοστή με Ειρήνη και Λογική σε Όλους Μας.
Ο Πουτακίδης Αριστοτελης είναι πρώην Αντιδήμαρχος Κοζάνης
η έλλειψη γνώσης, μέτρου και λογικής οδηγεί σε τέτοιου είδους ανακοινώσεις.. Έχει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομους η Ευρώπη. Ας ξεκινήσει την έρευνα του από εκεί ο πρώην Αντ. και μετά ας κάνει και ανακοινώσεις..
Το ότι δεν πας έναν άνθρωπο δεν συνεπάγεται την κόντρα σε θέματα ζωής.
σωστός ο πρ. αντιδήμαρχος οι προδιαγραφές στις κατασκευές συνεχώς βελτιώνονται καθώς και τα μέσα προστασίας
αυστηροποιούνται. Δεν υπάρχει μέτρο που ήταν από την αρχή το ιδανικό…
Μακαρι να εισακουστεις Τελη. Αναρωτιεται βεβαια καποιος,αν ειναι υπευθυνη η Εγνατια και αδιαφορει η αν δεν ειναι υπευθυνη, κρατικος φορεας για ασκηση πιεσης η για πρωτοβουλια υλοποιησης δεν υπαρχει?
ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ.
ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΔΙΑΝΥΩ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΒΑΝ ΚΑΙ ΦΕΝΕΤΑΙ Η ΓΕΦΥΡΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ.ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΣΤΗ ΓΕΦΥΡΑ.
Πολλη σωστη παρατηρηση.Απο. αυριο οι υπευθυνοι εχουν το λογο.
Τολμώ να διορθώσω τον συγκοινωνιολογο κι Πουτακιδη.
Τα στηθαία ασφαλείας της Εγνατίας όπως είναι μελετημένα χρησιμοποιούνται σε όλη την Ευρώπη.
Προφανώς όλοι οι Ευρωπαίοι συγκοινωνιολόγοι δεν ξέρουν όσα ξέρει ο κος Πουτακιδης.
Οι ανεμοφραχτες στην Καβάλα που αναφέρεται ο κος Πουτακιδης δεν είναι ανεμοφραχτες αλλά ηχοπετασματα.
εσύ που τα ξέρεις όλα ξέρεις πόσο διαφέρουν οι τεχνικές των έργων και τα μέτρα ασφαλείας από χώρα σε χώρα; αλλά που να ξέρεις,αφού δεν ξέρεις τίποτα!
ευτυχώς που υπάρχουν κάποιοι να ενδιαφέρονται σαν τον κ. Πουτακίδη γιατί αλλιώς θα πηγαίναμε Θεσσαλονίκη ακόμα από την Καστανιά.
Με αυτη τη λογικη στις γέφυρες της λίμνης πρέπει νσ βάλουμε πλέγμα για να γίνει κλουβί.
στις γέφυρες της λίμνης ήδη υπάρχει εκτός από το κάγκελο μπαριέρα και ανδιάμεσα διάδρομος για πεζούς (διπλή ασφάλεια)… και ενημερωμένος δεν είσαι και τον έξυπνο κάνεις γι αυτό δικέ μου την πάτησες χα χα χα και ούτε οι γέφυρες της λίμνης μοιάζουν με κλουβιά
Σιγα ρε επιστήμονες όλοι, μηχανικάρες, πέσατε να τον φατε τον ανθρωπο λες και σας κατηγόρησε. Λεει οτι εμπειρικα κανει μια παρατήρηση και κανει παρακληση να το δει καποιος ειδικός και καλά κανει. Ουτε ειπε οτι είναι επιστημονας ουτε τιποτα τετοιο. Μπραβο ρε Τελη που εχεις το θαρρος να τα λες, θα σε απαξιωσουν βεβαια αυτοι οι ξερόλες αλλλα την πρσπάθεια σου την εκανες.
Ήταν θέμα χρόνου να συμβεί και δυστυχως
θα επαναληφθεί. Όταν οι ουρές στα διόδια ξεπερνάνε τα 3χλμ και ενώ οδηγείς με μεγάλη ταχύτητα ξαφνικά βλέπεις σταματημένα αυτοκίνητα. Το ότι δεν παίρνει κανείς καμιά ευθύνη και όταν αναζητάς δεν βρίσκεις ποτέ κάποιον υπεύθυνο. Όσο για τους κυρίους που αναφέρονται στο τι γίνεται στην Ευρώπη να μην βλέπουν μόνο ότι τους βολεύει, γιατί μόνο στην Ελλάδα πληρώνουμε για να σπάσουμε τα αυτοκίνητα μας από τις λακκούβες, τα σκυλιά και πολλά άλλα……!!!!
Να μην οδηγείς με μεγάλη ταχύτητα και ειδικά όταν οι καιρικές συνθήκες είναι δυσμενείς .Φτάνει με την καραμέλα ότι για όλα φταίει το κράτος .
Τα μέτρα ασφαλείας είναι για να τηρούνται από όλους.
Πολύ καλά τα λέει ο κ. Πουτσκίδης. Η γέφυρα μετά τα διόδια Πολυμύλου έχει ένα μόνο κάγκελο χωρίς μπαριέρα. Στις γέφυρες του ΠΑΘΕ έχει και μπαριέρα και κάγκελο. Δείτε μετά τα διόδια των Μαλγάρων τις γέφυρες στον Αξιό, Λουδία.
Αν,αν,ανννν αν ή γιαγια μου είχε μουστάκι θα ήταν παππούς μόνο !!!!
Δεν έχει άδικο ο άνθρωπας (πέσατε να τον εφάτε). Ελαφρά οχήματα με ψηλό κέντρο βάρους και μεγάλη κάθετη επιφάνεια πρόσπτωσης διατρέχουν μεγάλο κίνδυνο στο συγκεκριμένο σημείο από τις ασταθείς πλευρικές ανεμοπιέσεις. Δεν είναι απαραίτητο να αντιγραφεί το μέσο προστασίας στην Εγνατία περιφερειακά της Καβάλας. Για όσους ξέρουν, και δεν μιλάν, υπάρχουν πλείστα παραδείγματα σε γέφυρες όλου του κόσμου με εγκατεστημένο σύστημα εκτροπής & αποδυνάμωσης του πλευρικού ανέμου.
Μηπως ειναι απαραιτητο και προσθετο μεταλλικο στηθαιο στις γεφυρες της εγνατιας και για την προστασια ανθρωπων απο πιθανη βλαβη οχηματος;…λεω μηπως.
Όλοι ξέρουν οτι έχει δίκιο ο κ. Πουτακίδης!
Μπράβο φίλε Αριστοτέλη
Πρόθεση μου και πιστευω όλων μας και ειδικότερα των υπευθύνων οφείλει να είναι η διασφάλιση κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο της ασφάλειας των χρηστών της Εγνατίας Οδού, ενός υπερσύγχρονου και ιδιαίτερα χρήσιμου και πολύτιμου για την περιοχή μας δρόμου. Πολλα τεχνικα εργα και κατασκευες παιρνουν βελτιωση κατα την χρηση τους διορθωνοντας τα οποια λαθη που μπορει να υπηρξαν στην μελετη τους. Τελος παραβλεψη μου να μην αναφερω οτι η εξαισια φωτογραφια ειναι του Αργυρη Καραμουζα.
κ. Πουτακίδη συγχαρητήρια για την παρέμβαση σας. Μόνο έτσι πηγαίνει μπροστά η κοινωνία. Γι αυτό και πετύχατε ως αντιδήμαρχος αντίθετα από πολλούς άλλους που δεν τους είδε ούτε ο ήλιος όντας κλεισμένοι στα γραφεία τους.
Τιλεει ο ποιητής?
Μάλλον ο “Αντιδήμαρχοςέρεται” ενδιαφέορεται για κάποιο διάφορο από την εκτέλεση πρόσθετων εργασιών αφού το μόνο που ίσως έχει “περματήσει” την γέφυρα του Αλιάκμονα στην ΠΑΘΕ όπου χωρίς λόγο έχουν περιορίσει τις λωρίδες κυκλοφορίας όπου έπεσε λεωφορείο απο μια γέφυρα που τα σχεδιάστηκε το 1821..