Μεγάλη επιτυχία και πρωτιές του 2ου ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

30 Ιουλίου 2022
10:15

 

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Επαγγελματικού Λυκείου Πτολεμαΐδας συγχαίρουν τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας, για την επιτυχία τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022.

Παρά τις ιδιαίτερες κτιριακές συνθήκες που διαχρονικά αντιμετωπίζει η σχολική μας μονάδα, δηλώνουμε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τις προσπάθειες του μαθητικού και εκπαιδευτικού μας δυναμικού, που αντικατοπτρίζονται με την είσοδο των μαθητών και μαθητριών σε υψηλόβαθμες σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σε όσους μαθητές και μαθήτριες δεν κατάφεραν να πετύχουν το στόχο τους, θέλουμε να επισημάνουμε ότι με συνεχή προσπάθεια για αυτοβελτίωση, θα έχουν πολλές ευκαιρίες στο μέλλον να πραγματοποιήσουν όλα τα όνειρά τους.

Τελειόφοιτοι 2022

 

Κωδ. Υποψηφ.

Σχολή Επιτυχίας

Ίδρυμα

21116926 ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
21116937 ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) ΠΑΝ. ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
21116938 ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΕΡΚΥΡΑ) ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
22117465 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΠΘ
22117470 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΠΘ
22117482 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.
22117487 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΑΜΟΣ) ΠΑΝ. ΑΙΓΑΙΟΥ
22117491 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
22117492 ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΠΑΝ. ΚΡΗΤΗΣ
22117494 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΠΑΝ. ΜΑΚ.
22117495 ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) ΠΑΝ. ΚΡΗΤΗΣ
22117497 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΤΡΙΠΟΛΗ) ΠΑΝ. ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
22117498 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) ΟΠΑ
22117500 ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ Α.Ε.Ν.
22117502 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) ΠΑΝ. ΚΡΗΤΗΣ
22117505 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΡΕΘΥΜΝΟ) ΠΑΝ. ΚΡΗΤΗΣ
22117506 ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) ΠΑΝ. ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
22117508 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΠΑΝ. ΜΑΚ.
22117511 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΖΑΝΗ) ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.
22117512 ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΓΡΕΒΕΝΑ) ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.
22117532 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
22117536 ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΑΠΘ
22117540 ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ (ΛΗΜΝΟΣ) ΠΑΝ. ΑΙΓΑΙΟΥ
22117541 ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ (Σ.Μ.Υ.) – ΟΠΛΑ ΣΜΥ
22117542 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
22117545 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΔΙ.ΠΑ.Ε.
22117546 ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ (ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ) ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.
22117550 ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑΣ (ΤΡΙΚΑΛΑ) ΠΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
22117555 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (ΦΛΩΡΙΝΑ) ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.
22117570 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΑΡΤΑ) ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
22117575 ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ) ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ.
22117579 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΦΛΩΡΙΝΑ) ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.
22117580 ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΔΡΑΜΑ) ΔΙ.ΠΑ.Ε.
22117587 ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) ΠΑΝ. ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
22129347 ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΓΡΕΒΕΝΑ) ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.
22129351 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

 

Απόφοιτοι (10% 2021)

 

Κωδ. Υποψηφ.

Σχολή Επιτυχίας

Ίδρυμα

20115810 ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ Α.Ε.Ν.
21116899 ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΠΑΝ. ΜΑΚ.
21116911 ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΛΑΡΙΣΑ) ΠΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

 

Απόφοιτοι (10% 2020)

 

Κωδ. Υποψηφ.

Σχολή Επιτυχίας

Ίδρυμα

19113084 ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) ΔΠΘ
20115757 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.
20115762 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΖΑΝΗ) ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ.

 

7 σχόλια

  • Το ακρο άωτο της δικαιοσυνης σε εισαγωγικα.. για τα παιδιά που πάλεψαν στα γενικά λύκεια την μάχη την Καλή, να ερχονται κάποιοι φυτευτοί απο τα επάλ έστω και για μια θέση … Και μετά μας φταίειι η επιστήμη.. Αν δεν πανε οι καλύτεροι σ’ αυτές τις σχολές γιατί μετα παραπονιόμαστε…

    • Το μυαλό σου και μια λίρα. Αν δεν είσαι πικραμένος, οπότε δικαιολογείσαι προς στιγμήν, τότε είσαι άσχετος και ημιμαθής με προκατάληψη. Σίγουρα όμως είσαι κακόψυχος άνθρωπος, αφού λες τέτοια πράγματα τη στιγμή της χαράς αυτών των παιδιών, που αν ήξερες κάποια από αυτά τι αγώνα ζωής δίνουν θα ντρεπόσουν τώρα.
      Όταν τη δεκαετία του 1990 το ΠΑΣΟΚ είχε κάνει τα Πολυκλαδικά λύκεια (δηλαδή τα σημερινά ΕΠΑΛ), έβαζαν όλοι μέσο να πάνε. Καθηγητές και μαθητές. Υπήρξα μαθητής στο πολυκλαδικό και ξέρω.

    • Ανώνυμε 20:00,όπως είπε και ο αρχηγός σου, τα παιδιά από το Περιστέρι να γίνουν ψυκτικοί ε; Ξίδι μεγάλε. Και είναι και πολύ λίγες οι θέσεις των ΕΠΑΛ. Αξίζουν περισσότερες. Συγχαρητήρια στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς τους.

    • Κωστακη πισω στη σπηλια σου λεβεντη μου
      ζεις ακομα στο απολιθωμενο παρελθον που τα παιδια των ΤΕΕ (σημερα ΕΠΑΛ) τα λεγαν κατι φωνουλες σαν την δικη σου (ευτυχως λιγες) οτι ειναι σκραπες οτι ειναι αλητες οτι ειναι διαφορα απο οσα λεγατε…και τα παιδια των Γενικων Λυκειων μονο ειναι τα καλα που διαβαζουν και αγωνιζονται , ξυπνα Κωστακη….αυτα πανε μας τελειωσαν
      αν δεν το εχεις καταλαβει πλεον το ιδιο απολυτηριο περνουν ολα τα παιδια , για να μην σου πω οτι τα παιδια των ΕΠΑΛ πλεον ειναι οι καλυτεροι….γιατι ριχνουν πολυ μεγαλο ιδρωταρι για να μαθουν και την τεχνη που εχουν επιλεξει και κανουν και τους γονεις τους και τον εαυτο τους και τον υγιη σκεπτομενο κοσμο περηφανο οταν παιρνουν μερος σε διοργανωσεις οπως η ρομποτικη και αλλες…και παιρνουν τα τελευταια χρονια οσο μπορουν υψηλη θεση αναμεσα σε ολα τα ΕΠΑΛ της Ελλαδας. Ξυπνα αναγχρονιστικε και μαθε να σεβεσαι ολονων τον κοπο. Τα παιδια των ΕΠΑΛ δεν ειναι ενος κατωτερου θεου , αν εσυ ησουν σκραπας και τεμπελχανας οταν πηγαινες σχολειο και δεν διαβαζες δεν σου φταινε τα παιδια των αλλων που παλευουν και αγωνιζονται για να παρουν ενα χαρτι σε μια Ελλαδα κατεστραμενη πλεον και με επικινδυνες κυρατσες που παριστανουν τις υπουργους παιδειας που ουτε ποσο κανει 1+1 δεν ξερουν καλα καλα.

  • Και μόνο ο αιώνιος διαχωρισμός οι καλύτεροι στα γενικά και οι χειρότεροι στα Επαλ είναι από τις ποιο σοβαρές αιτίες για το τι μας φταίει σήμερα ανυπαρξία βασικών τεχνικών ειδικοτήτων σε όλους τους τομείς και υπερπροσφορα επιστημόνων χωρίς καταρτιση και αντικείμενο στην αγορά εργασίας.

  • Και μιλάμε βέβαια, για το σχολείο που κάποιοι ξεσπίτωσαν πριν πολλά χρόνια, για να στεγάσουν το Πανεπιστήμιο, αντιμετωπίζει κτιριακό πρόβλημα, αφού έχει μεγάλο αριθμό μαθητών, και ακόμη περιμένει την υπόσχεση για καινούριο κτίριο. Ακούς δήμαρχε;

  • Συγχαρητήρια στα παιδιά σε όλα!!! Νομίζω όμως ότι χρειάζεται ένας τύπος σχολείου για όλους με πολλές κατευθύνσεις κάτι που το ελληνικό κράτος δεν μπορεί οικονομικά να στηρίξει!! Η μόνη επιφύλαξη αφορά στο αν έχουν τις βάσεις να ολοκληρώσουν τις σπουδές του. Αλλά αν το επιθυμούν και πιστεύουν θα τα καταφέρουν. Συγχαρητήρια και πάλι

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.