Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Επαγγελματικού Λυκείου Πτολεμαΐδας συγχαίρουν τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας, για την επιτυχία τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022.
Παρά τις ιδιαίτερες κτιριακές συνθήκες που διαχρονικά αντιμετωπίζει η σχολική μας μονάδα, δηλώνουμε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τις προσπάθειες του μαθητικού και εκπαιδευτικού μας δυναμικού, που αντικατοπτρίζονται με την είσοδο των μαθητών και μαθητριών σε υψηλόβαθμες σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Σε όσους μαθητές και μαθήτριες δεν κατάφεραν να πετύχουν το στόχο τους, θέλουμε να επισημάνουμε ότι με συνεχή προσπάθεια για αυτοβελτίωση, θα έχουν πολλές ευκαιρίες στο μέλλον να πραγματοποιήσουν όλα τα όνειρά τους.
Τελειόφοιτοι 2022
Κωδ. Υποψηφ. |
Σχολή Επιτυχίας |
Ίδρυμα |
21116926 | ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) | ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
21116937 | ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) | ΠΑΝ. ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ |
21116938 | ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΕΡΚΥΡΑ) | ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ |
22117465 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΑΠΘ |
22117470 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΑΠΘ |
22117482 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ. |
22117487 | ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΑΜΟΣ) | ΠΑΝ. ΑΙΓΑΙΟΥ |
22117491 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) | ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ |
22117492 | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) | ΠΑΝ. ΚΡΗΤΗΣ |
22117494 | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΠΑΝ. ΜΑΚ. |
22117495 | ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) | ΠΑΝ. ΚΡΗΤΗΣ |
22117497 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΤΡΙΠΟΛΗ) | ΠΑΝ. ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ |
22117498 | ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) | ΟΠΑ |
22117500 | ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ | Α.Ε.Ν. |
22117502 | ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ) | ΠΑΝ. ΚΡΗΤΗΣ |
22117505 | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΡΕΘΥΜΝΟ) | ΠΑΝ. ΚΡΗΤΗΣ |
22117506 | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) | ΠΑΝ. ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ |
22117508 | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΠΑΝ. ΜΑΚ. |
22117511 | ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΖΑΝΗ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ. |
22117512 | ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΓΡΕΒΕΝΑ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ. |
22117532 | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) | ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
22117536 | ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΑΠΘ |
22117540 | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ (ΛΗΜΝΟΣ) | ΠΑΝ. ΑΙΓΑΙΟΥ |
22117541 | ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ (Σ.Μ.Υ.) – ΟΠΛΑ | ΣΜΥ |
22117542 | ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) | ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
22117545 | ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΔΙ.ΠΑ.Ε. |
22117546 | ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ (ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ. |
22117550 | ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑΣ (ΤΡΙΚΑΛΑ) | ΠΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
22117555 | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (ΦΛΩΡΙΝΑ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ. |
22117570 | ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΑΡΤΑ) | ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
22117575 | ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ) | ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ. |
22117579 | ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΦΛΩΡΙΝΑ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ. |
22117580 | ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΔΡΑΜΑ) | ΔΙ.ΠΑ.Ε. |
22117587 | ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) | ΠΑΝ. ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ |
22129347 | ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΓΡΕΒΕΝΑ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ. |
22129351 | ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) | ΠΑΝ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
Απόφοιτοι (10% 2021)
Κωδ. Υποψηφ. |
Σχολή Επιτυχίας |
Ίδρυμα |
20115810 | ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ | Α.Ε.Ν. |
21116899 | ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) | ΠΑΝ. ΜΑΚ. |
21116911 | ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΛΑΡΙΣΑ) | ΠΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ |
Απόφοιτοι (10% 2020)
Κωδ. Υποψηφ. |
Σχολή Επιτυχίας |
Ίδρυμα |
19113084 | ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ) | ΔΠΘ |
20115757 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ. |
20115762 | ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΖΑΝΗ) | ΠΑΝ. ΔΥΤ. ΜΑΚ. |
Το ακρο άωτο της δικαιοσυνης σε εισαγωγικα.. για τα παιδιά που πάλεψαν στα γενικά λύκεια την μάχη την Καλή, να ερχονται κάποιοι φυτευτοί απο τα επάλ έστω και για μια θέση … Και μετά μας φταίειι η επιστήμη.. Αν δεν πανε οι καλύτεροι σ’ αυτές τις σχολές γιατί μετα παραπονιόμαστε…
Το μυαλό σου και μια λίρα. Αν δεν είσαι πικραμένος, οπότε δικαιολογείσαι προς στιγμήν, τότε είσαι άσχετος και ημιμαθής με προκατάληψη. Σίγουρα όμως είσαι κακόψυχος άνθρωπος, αφού λες τέτοια πράγματα τη στιγμή της χαράς αυτών των παιδιών, που αν ήξερες κάποια από αυτά τι αγώνα ζωής δίνουν θα ντρεπόσουν τώρα.
Όταν τη δεκαετία του 1990 το ΠΑΣΟΚ είχε κάνει τα Πολυκλαδικά λύκεια (δηλαδή τα σημερινά ΕΠΑΛ), έβαζαν όλοι μέσο να πάνε. Καθηγητές και μαθητές. Υπήρξα μαθητής στο πολυκλαδικό και ξέρω.
Ανώνυμε 20:00,όπως είπε και ο αρχηγός σου, τα παιδιά από το Περιστέρι να γίνουν ψυκτικοί ε; Ξίδι μεγάλε. Και είναι και πολύ λίγες οι θέσεις των ΕΠΑΛ. Αξίζουν περισσότερες. Συγχαρητήρια στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς τους.
Κωστακη πισω στη σπηλια σου λεβεντη μου
ζεις ακομα στο απολιθωμενο παρελθον που τα παιδια των ΤΕΕ (σημερα ΕΠΑΛ) τα λεγαν κατι φωνουλες σαν την δικη σου (ευτυχως λιγες) οτι ειναι σκραπες οτι ειναι αλητες οτι ειναι διαφορα απο οσα λεγατε…και τα παιδια των Γενικων Λυκειων μονο ειναι τα καλα που διαβαζουν και αγωνιζονται , ξυπνα Κωστακη….αυτα πανε μας τελειωσαν
αν δεν το εχεις καταλαβει πλεον το ιδιο απολυτηριο περνουν ολα τα παιδια , για να μην σου πω οτι τα παιδια των ΕΠΑΛ πλεον ειναι οι καλυτεροι….γιατι ριχνουν πολυ μεγαλο ιδρωταρι για να μαθουν και την τεχνη που εχουν επιλεξει και κανουν και τους γονεις τους και τον εαυτο τους και τον υγιη σκεπτομενο κοσμο περηφανο οταν παιρνουν μερος σε διοργανωσεις οπως η ρομποτικη και αλλες…και παιρνουν τα τελευταια χρονια οσο μπορουν υψηλη θεση αναμεσα σε ολα τα ΕΠΑΛ της Ελλαδας. Ξυπνα αναγχρονιστικε και μαθε να σεβεσαι ολονων τον κοπο. Τα παιδια των ΕΠΑΛ δεν ειναι ενος κατωτερου θεου , αν εσυ ησουν σκραπας και τεμπελχανας οταν πηγαινες σχολειο και δεν διαβαζες δεν σου φταινε τα παιδια των αλλων που παλευουν και αγωνιζονται για να παρουν ενα χαρτι σε μια Ελλαδα κατεστραμενη πλεον και με επικινδυνες κυρατσες που παριστανουν τις υπουργους παιδειας που ουτε ποσο κανει 1+1 δεν ξερουν καλα καλα.
Και μόνο ο αιώνιος διαχωρισμός οι καλύτεροι στα γενικά και οι χειρότεροι στα Επαλ είναι από τις ποιο σοβαρές αιτίες για το τι μας φταίει σήμερα ανυπαρξία βασικών τεχνικών ειδικοτήτων σε όλους τους τομείς και υπερπροσφορα επιστημόνων χωρίς καταρτιση και αντικείμενο στην αγορά εργασίας.
Και μιλάμε βέβαια, για το σχολείο που κάποιοι ξεσπίτωσαν πριν πολλά χρόνια, για να στεγάσουν το Πανεπιστήμιο, αντιμετωπίζει κτιριακό πρόβλημα, αφού έχει μεγάλο αριθμό μαθητών, και ακόμη περιμένει την υπόσχεση για καινούριο κτίριο. Ακούς δήμαρχε;
Συγχαρητήρια στα παιδιά σε όλα!!! Νομίζω όμως ότι χρειάζεται ένας τύπος σχολείου για όλους με πολλές κατευθύνσεις κάτι που το ελληνικό κράτος δεν μπορεί οικονομικά να στηρίξει!! Η μόνη επιφύλαξη αφορά στο αν έχουν τις βάσεις να ολοκληρώσουν τις σπουδές του. Αλλά αν το επιθυμούν και πιστεύουν θα τα καταφέρουν. Συγχαρητήρια και πάλι