Πρωτοβουλία πολιτών Πτολεμαΐδας / Εορδαίας για την ανάπτυξη: “Δεν περιμέναμε μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ανάληψης των καθηκόντων του ως Περιφερειάρχης ο κος Αμανατίδης να «ξεχάσει» την Πτολεμαΐδα και την Εορδαία και να «συστρατευθεί» με το λόμπι της Κοζάνης”

28 Μαρτίου 2024
08:13

Παρακολουθήσαμε σήμερα με πολύ προσοχή την συνέντευξη του κου Περιφερειάρχη στην εκπομπή της ΕΤ3 «Τριτολογίες». 

Δεν περιμέναμε μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ανάληψης των καθηκόντων του ως Περιφερειάρχης ο κος Αμανατίδης να «ξεχάσει» την Πτολεμαΐδα και την Εορδαία και να «συστρατευθεί» με το λόμπι της Κοζάνης που Πτολεμαΐδα ακούει και πηγαίνει στην εντατική.

Εξηγούμαστε:

Με δική σας καθαρά παρέμβαση έγινε η συνάντηση στον ΟΣΕ του μέλους της «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ» στις 26-07-2022 στον Διευθυντή Σχεδιασμού του ΟΣΕ κου Μουρουδέλη.

Στην συνάντηση αυτή που διήρκεσε περί τις 3 ώρες (στις 2 ήσασταν παρόν και εσείς), ελέχθησαν πράγματα αλλά και γεγονότα για την Νέα σχεδιαζόμενη σιδηροδρομική γραμμή Ιεροπηγής (Καστοριάς) με Θεσσαλονίκη, γραμμή ενταγμένη στο πρόγραμμα «INTERREG IPA CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME “GREECE-ALBANIA 2014-2020” για το έργο “CB RAILWAY” υλοποιήθηκε από τον ΟΣΕ σύμβαση με αντικείμενο την ανάλυση απαιτήσεων και επενδύσεων της εν λόγω σύνδεση Ελλάδας Αλβανίας μέσω Ιεροπηγής.

Μάλιστα από το 2020 ο ΟΣΕ έχει παραλάβει από την μελετητική εταιρεία «Δρόμος» τις τρεις μελέτες που αφορούν την διαδρομή Ιεροπηγής – Κοζάνης (1η), την διαδρομή Ιεροπηγής – Πτολεμαΐδας (2η), και την διαδρομή Ιεροπηγής Φλώρινας (3η ).

Όπως γνωρίζετε και εσείς γιατί έχετε τα στοιχεία η διαδρομή Ιεροπηγής – Πτολεμαΐδας (σύμφωνα με την μελέτη της εταιρείας «Δρόμος» είναι η επικρατέστερη από κάθε άποψη, και τα συνέπεια ο ΟΣΕ έπρεπε μέχρι σήμερα να ανακοινώσει αυτήν τη διαδρομή και να δώσει την υπόλοιπη (αν δεν το έχει κάνει ήδη και αποκρύβεται επιμελώς!!) για το υπόλοιπο από Πτολεμαΐδα προς Θεσσαλονίκη.

Γνωρίζετε επίσης ότι ο κος Μουρουδέλης σας ενημέρωσε ότι δεν έχει τα σχετικά κονδύλια για να συνεχίσει τις μελέτες.

Σεις λοιπόν κύριε Αμανατίδη προτίθεστε όπως είπατε στην συνέντευξή σας να δώσετε τα σχετικά κονδύλια στον ΟΣΕ για να συνεχίσει τις μελέτες για σύνδεση της Κοζάνης με Καλαμπάκα (έργο όμως που όπως είπατε μπορεί να υλοποιηθεί και το 2050!!) και αφήνετε ένα έργο που άμεσα μπορεί να υλοποιηθεί αφού είναι υποχρέωση της χώρας προς την Ε.Ε. και τυγχάνει χρηματοδότησης 85%.

Πέρα βέβαια από το γεγονός ότι θα έχει η Δυτική Μακεδονία ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο που είναι απαραίτητο για να έλθουν οι επενδύσεις που επιθυμούμε όλοι μας.

Σεις λοιπόν κύριε Αμανατίδη επιμένετε να θέλετε σύνδεση της Δυτικής Μακεδονίας με την Καλαμπάκα, κυρίως της Κοζάνης και όχι με ένα λιμάνι όπως της Θεσσαλονίκης που θα ανοίξει διάπλατα τις προοπτικές της περιοχής.

Θα σας παρακαλούσαμε λοιπόν αφού έχετε την πρόθεση να βοηθήσετε οικονομικά τον ΟΣΕ να συνεχίσει τις μελέτες του, να επιμείνετε στην συνέχιση της μελέτης Πτολεμαΐδας – Θεσσαλονίκης αφού όπως και εσείς γνωρίζετε πολύ καλά ότι η διαδρομή που έχουμε προαναφέρει υπάρχει μελέτη που υπερτερεί κατά κράτος των άλλων δύο και αυτό που απομένει είναι το άλλο κομμάτι δηλαδή το Πτολεμαΐδας – Θεσσαλονίκης που αποτελεί και το μεγάλο στοίχημα.

Από την άλλη μεριά ενώ εδόθη η συνέντευξη αυτή που στην ουσία προωθείτε πλαγίως η πρόταση της Κοζάνης, θα περιμέναμε μια κάποια αντίδραση:

Του Δημάρχου Εορδαίας,

Του Εργατικού Κέντρου,

Του Εμπορικού Συλλόγου

Ή κάποιου επαγγελματικού σωματείου.

Έστω με κάποια ανακοίνωση,

Μια διαμαρτυρία για την απαξίωση της περιοχής.

Δυστυχώς για μια ακόμη φορά, φαίνεται ότι «οι αδιάφοροι» και «αδρανείς» θεσμικοί και άλλοι φορείς της περιοχής έχουν «κολλήσει» αυτήν την αδιαφορία και την αδράνεια τους και στην κοινωνία με αποτέλεσμα η κοινωνία πλέον καθισμένη στον καναπέ του σπιτιού της!!!

ΕΠΑΨΕ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΟΙΡΑΙΑ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ.

ΩΣ «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ» ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ «ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ» Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΚΕΡΑΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ.

ΤΟ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ηλεκτρονική Διεύθυνση επικοινωνίας :

[email protected]

18 σχόλια

  • Δε θέλατε τον Κασαπίδη και τρέχατε για να βγει ο Αμανατίδης ως μάννα εξ ουρανού! Η Ζεμπιλιάδου σας είχε προειδοποιήσει. Ας προσέχατε! Επιλέξατε αυτούς που σας αξίζουν! Πάτε τώρα να χορέψετε στο καρναβάλι μπας και έρθει η ανάπτυξη ….

  • Προφανώς χωρίς σιδηρόδρομο ανάπτυξη δεν υπάρχει. Οι “βαριές επενδύσεις” θέλουν σιδηρόδρομο για να μεταφέρουν την παραγωγή τους.Οι σιδηρόδορομοι όμως ενώνουν λιμάνια. Η ευκαιρία χάθηκε όταν παράλληλα με την οδική Εγνατία δεν έγινε και σιδηροδρομική Εγνατία για να ενωθεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με αυτό της Ηγουμενίτσας. Η προτεινόμενη γραμμή πέραν του δυσθεώρητου κόστους για την διάτρηση του Βερμίου ( 18χλμ σήραγγα), τί θα ενώσει; Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τί;;;;; Το λιμάνι του Δυρραχίου;;;;Πλάκα κάνουμε τώρα; Θα κάνουμε μάγκες τους Αλβανούς και τους Τούρκους για την εκτόξευση της δικής τους παραγωγής; Αν πάλι θέλουμε μία σιδηροδρομική γραμμή μόνο για “τοπική” εμπορευματική κίνηση και σύνδεση με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ας “αναβιώσει” η υφιστάμενη γραμμή, έστω και με αυτή την κυκλική χάραξη της μέσω Εδέσσης.

    • Το πράγματα είναι τόσο απλά όπως ακριβώς το γράφεις η τις υφιστάμενες γραμμές η οι αερολογίες του τίποτα με νέους σταθμούς για εξυπηρέτηση συμφερόντων και με σίγουρο αποτέλεσμα για την κοινωνία το μηδέν

    • Επειδή γράφετε αυθαίρετα λόγια και κουβέντες χωρίς να γνωρίζετε σας πληροφορούμε ότι :
      1ον. Η διαδρομή που αναφέρουμε και αφορά την σύνδεση Ιεροπηγής (Καστοριάς) είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. και ενταγμένη στο Εθνικό Σχέδιο Μεταφορών.
      2ον. Εκείνο επίσης που δεν γνωρίζετε επίσης είναι ότι η ΝΕΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΜΕΝΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΙΝΑΙ ενταγμένη στο πρόγραμμα «INTERREG IPA CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME “GREECE-ALBANIA 2014-2020” για το έργο “CB RAILWAY” υλοποιήθηκε από τον ΟΣΕ σύμβαση με αντικείμενο την ανάλυση απαιτήσεων και επενδύσεων της εν λόγω σύνδεση Ελλάδας Αλβανίας μέσω Ιεροπηγής.
      3ον. Οι τρεις μελέτες που είχε αναθέσει ο ΟΣΕ τις έχει παραλάβει από το 2020 όπως αναφέρουμε (και έγιναν για να φανεί πια είναι φθηνότερη και ασφαλέστερη). Οι διαδρομές είναι 1η Ιεροπηγή – Κοζάνη, 2η Ιεροπηγή, – Πτολεμαΐδα, και 3η Ιεροπηγή – Φλώρινα.
      4ον. Για να συντομεύσουμε την απάντηση δεν θα σας βάλουμε το κόστος της διαδρομής Ιεροπηγής-Φλώρινας που είναι κοντά στα 800 εκατομμύρια €. Δείτε το κόστος των άλλων δύο.
      ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 340.589.436€
      Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18% 61.306.099€
      Άθροισμα 401.895.535€
      Απρόβλεπτα 9% 36.170.598€
      Σύνολο 438.066.133€
      ΦΠΑ 24% 105.135.872€
      ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 543.202.005€
      ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
      ΚΟΖΑΝΗ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ
      543.202. 000€

      ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 309.624.457€
      Προστίθεται ΓΕ και ΟΕ 18% 55.732.402€
      Άθροισμα 365.356.859€
      Απρόβλεπτα 9% 32.883.117€
      Σύνολο 398.238.976€
      ΦΠΑ 24% 95.577.354€
      ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 493.816.331€
      ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
      ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ – ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ 493.817.000€
      Όπως καταλαβαίνετε η διαφορά των 49.385.000€ αλλά και η ευθεία γραμμή που έχει η πρόταση Ιεροπηγή – Πτολεμαΐδα είναι η πρόταση που πρέπει να γίνει.
      5ον. Γιατί λοιπόν ο ΟΣΕ δεν συνεχίζει το υπόλοιπο της διαδρομής από Πτολεμαΐδα για Θεσσαλονίκη;;; Ή ποιος μας λέει εμάς ότι δεν «μαγειρεύεται κάτι» για να μην φανεί ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΙΕΡΟΠΗΓΗ – ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ και να ξαναδοθεί για να γίνει ΝΕΑ ΜΕΛΕΤΗ μέχρι να βγάλουν καλύτερη την διαδρομή που τους «συμφέρει»;;;;;; Όμως οι προθεσμίες είναι περιορισμένε και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χαθούν κονδύλια. Δηλαδή για τους μικροκομματισμούς, τους εγωισμούς αλλά και τα μικροσυμφέροντα «κάποιων επιτήδειων» Να χαθεί η χρηματοδότηση της Ε.Ε. που είναι 85%, και άντε ξανά να μπορέσεις να εντάξεις το έργο μετά από πόσα χρόνια (κανείς δεν ξέρει) και να πετύχεις την ποιο πάνω επιδότηση.
      6ον. Όποιος δεν αντιλαμβάνεται το πόσο σημαντικό έργο είναι αυτό για την Δυτική Μακεδονία και τι προοπτικές ανοίγονται για την περιοχή μας ώστε επιτέλους να έλθουν επενδύσεις που θα σταματήσουν την αιμορραγία της μετανάστευσης, αλλά και την απαξίωση του τόπου μας,
      Πυροβολεί τα πόδια του και τα παιδιά του.!!!!

      • Δεν απαντάτε σε ποιό λιμάνι θα καταλήγει η γραμμή που προτείνετε…..εγώ πάντως που μπήκα στην ιστοσελίδα του INTERREG IPA CBC – GREECE -ALBANIA και στα μενού approved projects και new programming period 2021-2027 δεν βρήκα αυτά που αναφέρετε…και αφού δεν ξέρουμε λοιπόν έχετε κάποιο link να μας “διαφωτίσετε”;
        Επίσης οι προϋπολογισμοί που αναφέρετε που τους βρήκατε;Μήπως είναι ολίγον “παρωχημένοι”;
        Εδώ η σήραγγα της Κλεισούρας 1500 μέτρα όλα και όλα μαζί με 10 χιλιόμετρα οδοποιίας και είχε προϋπολογισμό δημοπράτησης 70 εκ. και να δούμε αν θα φτάσουν.

        • Σε λάθος πρόγραμμα κοιτάτε αυτό που αναφέρουμε εμείς είναι το «INTERREG IPA CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME “GREECE-ALBANIA 2014-2020” για το έργο “CB RAILWAY
          Επίσης τα στοιχεία των μελετών είναι από την εταιρεία ΔΡΟΜΟΣ στην οποία ο ΟΣΕ ανέθεσε τις μελέτες και μας δόθηκαν όταν με παρέμβαση του ο κος Αμανατίδης μας έκλεισε συνάντηση με τον Διευθυντή Σχεδιασμού του ΟΣΕ κο Μουρουδέλη ο οποίος και μας έδωσε αυτές τις μελέτες.
          Μάλλον δεν παρακολουθείτε το όλο θέμα και δεν βλέπετε και τον σχετικό χάρτη, μα φυσικά στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα καταλήγει.
          Εξάλλου αυτή η πρόταση έχει ψηφιστεί τον Οκτώβριο του 2021 από το Δημοτικό Συμβούλιο Εορδαίας και από την Κοινότητα του Συμβουλίου Πτολεμαΐδας με τις αντίστοιχες αποφάσεις 113/2021 και 21/2021 και έχουν κατατεθεί και την διαβούλευση του ΣΔΑΜ.
          Σε ότι αφορά επίσης τον ΟΣΕ από σχετική ερώτηση που υπέβαλε ο κος Βελόπουλος στον Υπουργό κο Καραμανλή απάντησε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κος Πατέρας στις 16-12-2021, Συγκεκριμένα ο ΟΣΕ προτίθεται στο άμεσο μέλλον να εξετάσει μέσω προκαταρκτικών μελετών τις σιδηροδρομικές συνδέσεις Κοζάνη – Βέροια καθώς και Πτολεμαΐδα – Βέροια για να επιλεγεί η τεχνικοοικονομικά αρτιότερη λύση η οποία θα αποτελέσει το ελλείπον τμήμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας.
          Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
          Σπυρίδων Κ. Πατέρας
          Ποιο αλήθεια είναι το ελλείπον τμήμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας;;;;Μα φυσικά το κομμάτι από Πτολεμαΐδα προς Θεσσαλονίκη.
          Για όποια άλλη πληροφορία θέλετε να απευθυνθείτε στο email της “ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ” επωνύμως.

          • Μα αυτη την ιστοσελιδα επισκεφτηκα….γιατι δεν αναρτατε το link;;;;Επισης δεν απαντατε…σε ποιο λιμανι θα καταληγει ΔΥΤΙΚΑ!!! Οχι Ανατολικα….εκει προφανως θα ειναι το λιμανι της Θεσσαλονικης.Οσο για τους προυπολογισμους αφηστε το καλυτερα….προφανως θελουν επικαιροποιηση.

    • Και λίγα λες τα 18χλμ. Τουλάχιστον τα διπλάσια χλμ χρειάζεται σε σύραγγες με τις προτεινόμες ευθείες γραμμές των “επιστημόνων” των Καϊλαρίων καθώς δεν μπορεί ο σιδηρόδρομος να έχει μεγάλες κλίσεις.

      Πτολεμαϊδα – Θεσσαλονίκη είναι τεχνικά και οικονομικά εφικτό είτε μέσω της παλαιάς γραμμής είτε μέσω νέας γραμμής από Κοζάνη η οποία θα τρέχει δίπλα από τον Αλιάκμωνα.

      Προσωπικά θεωρώ βέλτιστη λύση την ανακατασκευή της παλαίας γραμμής μέσω Έδεσσας και πιθανή επαναχάραξη σε κάποια σημεία μεταξύ Αμυνταίου και Έδεσσας

  • ρε παιδια ο αμανατιδης ειναι απο την μεσιανη για την εορδαια θα ενδιαφερθει;την εορδαια απλως την αρμεξε για ψηφους και την πεταξε σαν στημενη λεμονοκουπα,αλλωστε και ως βουλευτης τι εκανε για την πτολεμαιδα;

  • Η εορδαια ειναι ξεχασμενη απλα εσεις δεν το χετε παρει χαμπαρι ακομη. Εχουμε τρενακι τα χριστουγεννα. Εχουμε και καρναβαλο επισης

    • για ποια εορδαία μιλάτε ρε; γι αυτήν που έφυγαν χιλιάδες άνθρωποι σε θεσσαλονίκη και εξωτερικό για να βρουν δουλειά ,και “αντικαταστάθηκαν” απο Αλβανούς και Γεωργιανούς;;;; 1 στους 3 δε μιλάει ελληνικά ,κι ας στέλνει τα παιδιά του σε ελληνικό σχολείο…

  • Άρχισαν τα στημένα σχόλια ορισμένοι πονηροί πτολεμαιδιωτες
    Για πιέσουν την περιφέρεια να πάρουν αυτά που θέλουν και ότι δεν θέλουν να το αφήσουν και στην Κοζάνη μαζί με Γρεβενά , Καστοριά , Φλώρινα
    Λοιπόν εγώ λέω μαζί με την σχόλη εκπαίδευση πυροσβεστών να κάνουν και ένα ακόμη σύγχρονο νοσοκομείο μια πανεπιστημιακή σχολή ιατρικής και να μεταφέρουν δυο – τρία ακόμη τμήματα σπουδών από την Κοζάνη στην Πτολεμαΐδα

  • Η Περιφέρεια συνεχώς ξοδεύει τα χρήματά της μονο για την Κοζάνη.
    Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το 80 εκατομμύρια που αξιοποιεί η Κοζάνη αυτό το καιρό και εγκρίθηκαν υπέρ της, εξαιτίας της απολιγνιτοποίησης.
    Η Πτολεμαΐδα δεν πήρε τίποτε.
    Ο βουλευτής Πτολεμαΐδας μένει άπραγος γιατί ψηφίστηκε και από κατοίκους Κοζάνης.
    Παρόμοια και ο Δήμαρχος Εορδαίας.

    • Κάνετε μεγάλο λάθος για ποιον βουλευτή της Πτολεμαΐδας αναφέρεστε ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ;;;όσο για τον Δήμαρχο που γράφετε δεν έχει τολμήσει ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΌΣΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΣΕΙ τον Μ.Παπαδόπουλο μιας και υπάλληλος του ήταν.

Αφήστε μία απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Προσοχή!!! Για να δημοσιεύονται, από 'δω και στο εξής, τα σχόλιά σας, θα πρέπει να επιλέγετε, την παρακάτω επιλογή  "Διάβασα και αποδέχομαι τους Πολιτική απορρήτου  " που σημαίνει ότι διαβάσατε κι αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου του kozan.gr. Αν, κάποια φορά, ξεχάσετε να το κάνετε θα λάβετε μια ειδοποίηση ότι δεν το πατήσατε (αρα δεν αποδεχτήκατε την πολιτική απορρήτου). Σε αυτή την περίπτωση, για να μη χαθεί το σχόλιο σας, πατήστε να γυρίσετε πίσω  και ξαναπατήστε "δημοσίευση", τσεκάροντας, προηγουμένως, την προαναφερόμενη επιλογή. Η συμπλήρωση των πεδίων όνομα, Ηλ. διεύθυνση και ιστότοπος, της παραπάνω φόρμας, δεν είναι υποχρεωτική.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.