Αναγνώστης του kozan.gr εκφράζει την αγανάκτησή του για την κατάσταση που επικρατεί στη συμβολή των οδών Πτολεμαίων με Φον Κοζάνη, όπου – όπως αναφέρει – εδώ και περίπου 1 μήνα και μια βδομάδα παραμένει ανοιχτό χαντάκι που δημιουργήθηκε μετά από εργασίες. Ο ίδιος διερωτάται εάν υπάρχει πρόβλεψη για την αποκατάσταση του σημείου και ζητεί από όλους τους αρμόδιους ελεγκτικούς οργανισμούς να διερευνήσουν το θέμα.























































Σε λίγες μέρες ξεκινάει άλλο συνεργειο εργασίες οπότε τζαμπα θα το έκλειναν
Επίσης στο απέναντι πεζοδρόμιο παράτησαν δύο κομμάτια μεταλλικού πλέγματος για να πέφτουν οι πεζοί
Θα επιληφθεί του θέματος ο προϊστάμενος Τεχνικών Υπηρεσιών, μετά θα το κοινοποιήσει στην Δημοτική Αστυνομία για να το πρόστιμο…
Κάντε το παραπάνω εικόνα και ξεκινήστε να γελάτε…
Οι ιδιωτικές εταιρίες οπτικών ινών κάνουν ότι θέλουν και δεν δίνουν λογαριασμό σε κανέναν, οι Δημοτικές υπηρεσίες δουλεύουν με τους γνωστούς ρυθμούς και το χειρότερο όλων είναι η αδιαφορία που δείχνει η Τροχαία Κοζάνης. Εδώ θα γίνει κάποιο ατύχημα και μετά θα ψάχνουμε το γιατί. Δεν συζητώ για την καθημερινή διέλευση του εισαγγελέα από το σημείο και την παντελή αδιαφορία.
Πολλές φορές αναρωτιέμαι δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος??? Αυτόματος πιλότος και όπου πάει