Η επόμενη μέρα στην παράταξη του Λ. Μαλούτα έχει, ήδη, διαμορφωθεί. Αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με όσα συζητούνται στο εσωτερικό της παράταξης, ο Ζ. Μάρας , εκτός συγκλονισιτκού απροόπτου, αναμένεται να λάβει την θέση του επικεφαλής της παράταξης στο Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης μέχρι το τέλος της αυτοδιοικητικής περιόδου. Η περίπτωση της Ε. Κουμτζίδου, δεν συγκεντρώνει τη στήριξη της πλειοψηφίας των δημοτικών συμβούλων της παράταξης για μια υποψηφιότητα ηγεσίας. Η στήλη θεωρεί πως το πολιτικό ύφος κι η δημόσια παρουσία που επέλεξε τα τελευταία χρόνια δημιούργησε περισσότερες εσωτερικές αποστάσεις παρά συνθέσεις και πολιτικές συγκλίσεις. Έτσι λοιπόν η αίσθηση πως μια μάχη είναι εκ των προτέρων χαμένη λειτουργεί συνήθως αποτρεπτικά για οποιαδήποτε επίσημη διεκδίκηση. Το μεγάλο ζητούμενο, βέβαια, για τη συγκεκριμένη παράταξη, δεν είναι μόνο ποιος θα ηγηθεί, αλλά κυρίως ποια ταυτότητα θα επιχειρήσει να αποκτήσει η παράταξη μετά την εποχή Μαλούτα. Ο Ζ. Μάρας καλείται να επαναπροσδιορίσει το ρόλο, το ύφος και την πολιτική παρουσία της “Εννότητας” με τρόπο που να εξασφαλίζει την αυτοδιοικητική συνέχειά της. Θα εξαρτηθεί από το αν η παράταξη μπορεί να παραμείνει ενωμένη, να βρει νέο βηματισμό και κυρίως να πείσει πως διαθέτει ακόμη πολιτικό λόγο και προοπτική. Η μετάβαση από την εποχή Μαλούτα στην επόμενη μέρα μόνο εύκολη υπόθεση δεν είναι. Κι αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά όλοι μέσα στην “Ενότητα”.
Η Χύτρα





















































η ενοτητα ειχε μαζι με τα χωρια 300 υποψηφιους οι 6 θα αποφασισουν οχι ρε μαγκες κατι κανετε λαθος
Για να μην λέμε ότι να ναι,επικεφαλής στο δημοτικό συμβούλιο θα είναι κάποιος από αυτούς που είναι εκλεγμένοι
Αυτοί είναι οι Κουιμτζιδου,Δουγαλής,Μυροφοριδης,Μαρας,Τζουμερκιωτης και Παφιλης.
Αυτοί οι 6 και ο Μαλουτας που έφυγε.
Αυτο προβλεπει ο νομος,στη συνεχεια τι θα γινει σε σχεση με όλους τους υποψηφιους ειναι αλλου παπα ευαγγελιο
Η τελική πτώση του συνδυασμού από το κακό στο χειρότερο έφυγε ο θείος και έβαλε τον ανιψιό για δήμαρχο το ξεφτελισατε τελειος
Θα βόλευε πολλούς να έχουν πάλι τον Μαλούτα αντίπαλό τους,τώρα θα σφίξουν πολλοί πισινοί
οικογενειοκρατία….
Σόϊ πάει το βασίλειο…
τι περιμένει ο Μάρας να κάνει???
πολύ λίγος !
ΜΑΚΑΡΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ Ο ΜΑΡΑΣ
ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΣΑΝ ΤΗ ΜΥΓΑ ΜΕΣ ΣΤΟ ΓΑΛΑ
ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥΣ